Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 21, 2012
Image Size
375 KB
Resolution
783×892
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,418
Favourites
28 (who?)
Comments
17
Downloads
17
×
Puppetcam! by Wingedmoggy Puppetcam! by Wingedmoggy
So here's some Christmassy nonsense, as is the tradition :D

So Shepard and Liara apparently use Gtalk, but have the puppets on cam instead of themselves. Or something.
I dunno, the logic of it wasn't present in the original idea when it sprung to mind during a cam convo with my gun-slinging friend.

Or maybe the puppets are actually able to use keyboards now. Or maybe they speak into voice recognition software with their polyester voiceboxes.

ANYTHING IS POSSIBLE.

Anyway. Hope you all have a great holiday of choice, and I'll be back in the new year, at some point, with a comic. Or maybe more than one.

I totally stole the Gtalk interface. Soz.
Add a Comment:
 
:iconcarlkolchak:
carlkolchak Featured By Owner Feb 1, 2013
Yeah they are back, it is good to see them again. All the best and yeah I am a little slow, comes from living in Idaho. Cheers!
Reply
:iconmaman-ourse:
Maman-Ourse Featured By Owner Jan 12, 2013
Haha, funny.
Reply
:iconkite11:
kite11 Featured By Owner Dec 24, 2012
well this made my christmas eve all the better, thank you for giving a good laugh and some interesting mental images
Reply
:iconexiton:
Exiton Featured By Owner Dec 24, 2012
What "Mrs Claus Outfit (NSFW)" did she have in mind? I tried to google it, but it returns far too many different types.
Reply
:iconcantbreath45:
cantbreath45 Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD That's just hilarious!
Reply
:iconjaylaclark:
JaylaClark Featured By Owner Dec 21, 2012
I love you, I mean these puppets, I mean... *giggles* Mega smile on my face right now.
Reply
:iconavengersapprentice:
AvengersApprentice Featured By Owner Dec 21, 2012
WTF just happened XD Liara's puppet face is epic
Reply
:iconhoodie22:
hoodie22 Featured By Owner Dec 21, 2012  Hobbyist Artist
PUPPETS
Reply
:icongunslingergrrrl8:
GunslingerGrrrl8 Featured By Owner Dec 21, 2012
Love it! XD - I'm glad I remembered the puppetcam idea (and that you wanted to do it :P) Best holiday present ever (well, actually your other xmas present was better, but you know what I mean). Also, just noticed you included the Liara (Shadow Broker) nickname that made us laugh so much. I'll show Liarapuppet the result of your hard work later ;) Happy Holidays Dots :huggle: xxxx
Reply
:iconwingedmoggy:
Wingedmoggy Featured By Owner Dec 22, 2012
Well I couldn't not use that Shadow Broker nickname after I nearly fell off my chair laughing about it (probably isn't really that funny...you had to be there ;))! Give Liara puppet a massive >:)< from Shepuppard, and have one yourself from me >XD< xxx
Reply
Add a Comment: